czwartek, 6 grudnia 2012

Ogłoszenia parafialne, podziękowanie i coś nowego :)

Ho ho ho! ;D
Mikołajkowo witam i od razu mówię, że mam mały prezent, ale o nim później...

Nic się tu długo nie działo co nie?
Zaniedbałam bloga swojego i przestałam komentować Wasze, ale podziękować możecie w 99% szkole... 1% zostawiam na jakieś moje niewykorzystane wolne chwile, w których wolałam oglądać filmy ^^
Przepraszam.

Kolejną sprawą jest zakończenie opowiadania...
DZIĘKUJĘ WAM !
Dziękuję, że dotrwałyście ze mną do końca i chociaż trochę Wam się podobało moje fanfiction ;)

Małe podsumowanie:


Nie wiecie jak się z tego wszystkiego cieszę!
Kocham Was! <33

I dlatego mam niespodziankę...



Wanted Christmas. Prolog

Pewnego dnia wszystkie nasze marzenia się spełnią
Pewnego dnia, kiedy ludzie będą wolni,
może nie w moim ani w twoim czasie
ale pewnego dnia, w świątecznym czasie.


   Nigdy nie wierzyłem w magię Świąt. Te wszystkie bajki, że zwierzęta zaczynają mówić ludzkim głosem, a ludzie są dla siebie milsi. Dla mnie to było istne science-fiction. Może to i lepiej, nigdy się przynajmniej nie rozczarowałem. Nie wyczekiwałem pod choinką drogich, niecodziennych prezentów, bo wiedziałem, że skończy się tak jak co roku - na nowej parze spodni i tabliczce czekolady z orzechami laskowymi. Nie miałem nic przeciwko temu, zawsze lepsze to niż nic. 
   Dlatego już od dziecka brałem życie takim jakie jest, na poważnie. Czasami aż za bardzo. Nie żebym nie chciał go kolorować, chciałem i to bardzo, ale nie zawsze miałem czas na znajdywanie odpowiednich kredek. W biało-czarnych odcieniach było ok.
   Ale w te Święta wszystko zaczęło się komplikować. Nadmiar kolorów chciał zawładnąć moim szarym życiem. Choć przez chwilę było tak nierealnie jak w bajce później nadszedł ten czas, którego nie chciałem. Czas smutku, tęsknoty i samotności. Niestety w tej sytuacji nie miałem innego wyjścia jak po prostu o wszystkim zapomnieć.
   O wszystkim poza magią Świąt, w którą w końcu uwierzyłem.




[ z uwagi na to, że jestem na 1 msc w kolejce w jednej z ocenialnii nie zmieniam na razie szablonu na świąteczny, ale na to przyjdzie czas... ] 
Do napisania ;))

6 komentarzy:

  1. Muszę przyznać ,że zaczyna się ciekawie .Wreszcie się doczekałam i z niecierpliwością czekam na 1 rozdział

    Pozdrawiam Nadia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że szybko napiszesz następny :D:D
    Buziaczki Marlena.. :D:**

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo czyzby nowy blog? booosko ;) mialam nadzieje ze szybko najdzie Cie wena ;) i coz magia swiat chyba naprawde istnieje bo sa mikolajki i dostalam to na co tyle czekalam ;) dziekuje i czekam na 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest,jest,jest!Nowy blog<3
    Ale mi się mordka cieszy:D
    Nie mogę już się doczekać pierwszego rozdziału;D
    Juhuuu!^^
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo, łaaaał! *.*
    toż to jest wspaniałe, już się nie mogę doczekać..
    wgl przez dwa tygodnie nie miałam, żadnych pomysłów, pisałam bo musiałam, wchodzę do Ciebie, patrze i łoooo!
    Już mam trzy wspaniałe pomysły.
    Po prostu Cię kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. zostałaś nominowana do Liebster Aword :
    http://opo-o-tw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń