poniedziałek, 4 lutego 2013

The Versatile Blogger Award 2

Tym razem nominowały mnie:
- Mia M
- Sykesówna

- Naile
- Julietta Parkes :3
- Jessica Jess
- florence †
- skaplikowana.

Bardzo Wam dziękuję za nominację! <3 Razem z poprzednimi to już 9! Nie wiecie jak mnie to cieszy, że tyle osób docenia mojego bloga i chociaż trochę go lubi ;)


Każdy nominowany blogger powinien wykonać wykonać kilka rzeczy:
- podziękować nominującego na jego blogu
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u Siebie
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego Siebie
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

20 faktów dotyczących mojej osoby [sorki, ale 49 bym nie wymyśliła XD]:

1. Moim ulubionym miejscem w szkole jest biblioteka [mmm... ciepełko <3]
2. Zbyt często kojarzę sławnych ludzi ze znajomymi ze szkoły :D
3. Kiedy zacznę błądzić po youtube potrafię na nim spędzić ponad 3 godziny
4. Nazywam zwierzęta przyjaciół, chociaż mają już imię [Z.Ł pozdrów kota Nathana ;P Louisa też... nie zapominając o Kondziu... zaraz... to przecież ten sam kot XD]

5. Kilka osób przez sagę Zmierzch nazywa mnie Nessie [co się dziwię... sama chciałam ;D w końcu ona ma Jacoba <3]
6. Najczęściej widzę godzinę 09:09 [zobaczysz go ;3 czasem się sprawdza]
7. Lubię angielski, kiedyś chciałabym zwiedzić Londyn albo tam zamieszkać
8. Przyjmę każdy zbędny autograf chłopców z The Wanted albo One Direction
9. Dzięki mnie moja przyjaciółki rozróżnia członków z boysband'ów z 8 pyt. chociaż za nimi nie przepada xd
10. Zespołem, który lubię najdłużej [już od 6 lat] jest Simple Plan
11. Od dwóch lat mam zamiar obejrzeć Avatar, ale jeszcze mi się to nie udało [wieczny brak czasu]
12. Mam dość zimy, kiedy nie ma śniegu w Święta i ferie, a jest kiedy trzeba chodzić do szkoły i o mało się nie zabijam na drodze -,-
13. Im mniej mam wolnego czasu tym więcej zamierzam zrobić [gdzie tu sens...? gdzie tu logika? -brak. a zapomniałam.. piszemy o mnie - to norma xD]
14. Lubię kaleczyć na gitarze ;D
15. Kiedy jestem sama w domu robię sobie konkurs karaoke XD
16. Jak mi się strasznie nudzi to przerabiam zdjęcia ze ślubów, filmów albo seriali i wstawiam tam twarze znajomych [potem dostaję za to niezły opieprz, ale co tam XD]
17. Nadużywam emotki "XD"
18. Nienawidzę piosenki "Nothing Else Matters" [źle mi się kojarzy, jak ktoś lubi to sorki]
19. Lubię melodramaty ;3
20. Dzisiaj w nocy będę oglądać film "Pod jemiołą" [tiaaa, już dawno po Świętach, ale tam gra 14-letni Burkely Duffield <3 - faaaazaaaa XD]

Tym razem nie nominuję nikogo, bo musiałabym nominować te same osoby albo te, które mnie nominowały, a tak można w nieskończoność xd

Teraz już szybko kończę, bo muszę się wreszcie zacząć uczyć pytań do bierzmowania -,-
Papa ;**
Do rozdziału ;>

1 komentarz:

  1. tak se czytam te twoje fakty i wiesz o czym myślę? o tym, że jesteśmy bardzo do siebie podobne XD kązdy fak się zgadza. to straszne (no tylko ten 5 nie) Boże boje sie....

    OdpowiedzUsuń