piątek, 4 stycznia 2013

Holding on to a dream. Bohaterowie i Prolog

Hej jeszcze raz dzisiaj XD
Dodaję tym razem bohaterów bez obrazków, żeby się znowu nie zepsuło i prolog.


Tytuł: "Holding on to a dream"
Bohaterowie:


Nelly “Nells” Washington, 16 lat - Przyjaźni się z Tomem od najmłodszych lat.
Tyler Washington, 14 lat - Brat Nelly i Hope.
Hope Washington,19 lat -
Siostra Nelly i Tylera.
Nathan ‘’Nath” Sykes, 16 lat
- Kolega z klasy Nelly.
Thomas ‘’Tom” Parker, 20 lat - Główny bohater, przyjaźni się z Nells.
Maximilian „Max” George,18 lat - Kuzyn Nathana.
James „Jay” McGuiness, 19 lat - Przyjaciel Toma.
Siva ‘’Seev” Kaneswaran, 20 lat - Przyjaciel Maksa.

Prolog



   Czas to bariera, której nie da się złamać, ale zawsze można ją ominąć.

   Unoszę głowę w stronę nieba i pozwalam sierpniowemu słońcu ogrzewać przez moment moją twarz. Uwielbiam lato, szczególnie wakacje. Spoglądam na moją towarzyszkę, niewysoką blondynkę o błękitnych oczach i uśmiecham się pod nosem.
   - Gdyby twoi rodzice wiedzieli, gdzie  teraz jesteś miałabyś przerąbane – stwierdzam i obdarowuję przelotnym spojrzeniem tory, na których siedzimy.
   - Wiedzą, że jestem z tobą, to im wystarcza. Ufają ci – odpowiada Nelly.
   Nelly Washington - właśnie tak nazywa się moja przyjaciółka. Dla mnie to po prostu Nells.
   Znamy się od najmłodszych lat i zdążyliśmy się przez ten czas na tyle dobrze poznać, że nie mamy przed sobą żadnych tajemnic.
   Aż do teraz… chociaż sam nie jestem do końca pewien, kiedy dokładnie to się stało. Zakochałem się w najlepszej przyjaciółce, wbrew rozsądkowi. Gdybyśmy byli starsi może coś by z tego wyszło, nikt nie zwracałby wtedy uwagi na różnicę wieku, która nas dzieli.
   Cztery lata. Dla jednych to wiele, dla drugich kompletnie nic nie znaczące dni i godziny.
   A co ja o tym myślę? Jestem pewien, że gdybym znał zakończenie, nie wahałbym się ani chwili dłużej.





Nie wiem kiedy dodam pierwszy rozdział, dzisiaj zaczęłam go pisać, zależy czy w weekend go skończę, ale do tygodnia max. dwóch powinien się pojawić ;]
Jakby ktoś chciał być powiadamiany o nowych rozdziałach to niech napisze do mnie na GG: 43221324

Dobranoc ;*


6 komentarzy:

  1. Ohohohoohoho, tak to jest to! :D
    Świetnie się zaczyna i już nie mogę się doczekać jedynki :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak,tak,tak!Kontynuujesz pisanie!;D
    Intrygujący początek,już chcę pierwszy rozdział xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej *-*
    Kolejne ^^ Jak fajnie :>
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chwała panie, że piszesz następne :D
    Marlena :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się cieszę, że jednak postanowiłaś pisać nowe opowiadanie! ;D
    Zapowiada się ciekawie, a w twoim wykonaniu na pewno będzie genialne jak dwa poprzednie ^^
    Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział i weny kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. powracam! nadrobione! i prosze o dalsze informowanie! (wybacz ciężki okres - 1lo. masakra. nie wyrabiam co można zobaczyć u mnie na blogu.)
    co do tego.
    Jaki biedny Tom :c mam nadzieję ze będzie dobrze :c on taki kochany chłopak jest.
    do następnego! <3

    OdpowiedzUsuń